Inovacija - košulja koja se ne pere i ne pegla

Dolazi nam iz New Yorka, košulja koja se ne pere, ne pegla, savršena je i posle intenzivnog i dugotrajnog nošenja i odličan je izbor za sve one koji ne žele da se odreknu elegancije čak ni u najekstremnijim situacijama. Vest o inovativnoj košulji koja ne zahteva nikakvo održavanje vrlo brzo je odjeknula svetom.

Na kraju dana, zvuči savršeno, zar ne?

Ipak, postavlja se pitanje da li će ovakva revolucionarna tehnologija i inovacija u izradi košulja uspeti da zameni klasično, ručno krojene košulje od prirodnih materijala. Da li košulje koje ne zahtevaju nikakvo održavanje imaju potencijal da zauvek izmene modu i njeno tržište?

Vreme će svakako pokazati, a do tada možemo sa velikom radoznalošću i iščekivanjem raspleta da čitamo i upoznajemo se sa novim inovacijama u svetu mode, koje napreduje svakog dana. Iako smo mislili da smo sve videli, modna industrija svakog puta uspe da nas iznenadi – u tome je i njena lepota i kreativnost.

Košulja koja se ne pere i ne pegla – o čemu je reč?

Na tržište ju je lansirala američka kompanija Woolf& Prince, od meke vune je i tkanina od koje je napravljena, takozvani CottonSoft ne zahteva česta pranja, ne pegla se, može da se nosi preko 100 puta za redom a da ne izgubi prirodnu svežinu.

Ova inovativna tkanina ne zahteva peglanje, ne gužva se, ne deformiše se, ne zadržava neprijatne mirise, zahvaljujući finoj i skupocenoj vuni od koje je napravljena, jako je lagana, providna i otporna tako da znoj kroz nju isparava ne zadržavajući se.

Zahvaljujući ovim osobinama, ona ne zahteva pranje i idealna je za sve ljubitelje avantura: bilo da je nošena dugo u rancu, tokom maratona ili u prepunoj i pretoploj diskoteci, njena elegancija i prefinjenost će ostati na zavidnom nivou.

Pravljena je po klasičnom modelu i pogodna je i za formalne i za neformalne prilike, a košta oko 100 dolara.

Proizvođač se nada velikom uspehu, a da li će tako i biti, vreme će pokazati.

Šta bi moglo da stane na put uspehu inovativnoj košulji?

Iako ideja načelno zvuči sjajno, a obećanja koja ova firma daje zvuče zaista impresivno – masovni uspeh ovakve tkanine je malo verovatan. Pre svega, ručno rađena muška košulja, osnovni je element ormana svakog muškarca koji drži do sebe i svog izgleda – već vekovima.

S tim u vezi, košulja zaista ima ogromnu prednost u istorijskom smislu, košulja je osnovni element svakog ormana s razlogom. Druga stvar koja bi mogla da se ispreči uspehu jeste svakako pristupačnost odnosno cena. Sto dolara je izuzetno mnogo za košulju koja se koristi svakodnevno.

Pamuk je prirodni materijal koji je s razlogom u upotebi već vekovima – on daje koži da diše, fino upija višak vlažnosti, ali i što je jako važno – vrlo je povoljna sirovina. Pamuk je superioran materijal upravo zbog odnosa cene i kvaliteta, i to je jedan od razloga zbog čega je pamučna garderoba postala tako masovno korišćena.

S druge strane, inovativni materijali poput pomenutog, kao i komadi garderobe izrađeni od istog, sa ovom cenom mogu biti dostupni samo bogatijem sloju društva, zbog čega nema razloga da verujemo da može bitnije uticati na tržište pamuka. Ostaje nam da zaključimo da su pamučne košulje i dalje nedodirljive i najbolje što možete da kupite za svoj novac.