Mogu li se vratiti proizvodi kupljeni u DIS WEBSHOP-u? 

 

Proizvod/e možete vratiti u roku od 14 dana od prijema narudžbinebez potrebe za obrazloženjem. 
Proizvod/i moraju biti vraćeni neoštećeninekorišćeni i u originalnoj ambalaži. 

Pre 
slanja proizvoda obavezno  kontaktirajte nasu korisničku podršku slanjem maila na adresu 
info@kosulje.rs ili pozivom na broj 069 213 17 42.
 
Pošto ste dobili od nas odgovorproizvod šaljete poštom na sledeću adresu(troškovi poštarine padaju na 
teret kupca): 
Roberto Baressi 3 d.o.o.
Krunska 42Vračar
11000 Beograd 
 
slučaju povraćaja proizvoda na adresu , priložite propisno popunjenu i potpisanu Izjavu o odustajanju, 
koju možete odštampati OVDEKupac može predati i sopstvenu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi da 
raskida ugovoruz navođenje broja narudžbine.  Takodjeizjavu mozete poslati i u elektronskom obliku na 
info@kosulje.rs.  Podrazumeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslata pre isteka roka od 
14 dana. Kao datum slanja važi datum kada je pošta datirana od strane pružaoca poštanskih usluga. 
Povraćaj sredstava vrši se u roku 14 dana od dana prijema obaveštenja o raskidu ugovora pod uslovom 
vraćanja proizvodaPružalac usluga zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka 
preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružaocu 
usluge.  Ako proizvod vraćate na osnovu prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatkapozivamo 
vas da pročitate Uslove i odredbe u odeljku Reklamacija.
Povraćaj sredstava
slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, 
delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DIS WEBSHOP je u obavezi da povraćaj vrši 
isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanjašto znači da će banka na zahtev prodavca 
obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
 

Kako reklamirati proizvod kupljen u DIS WEBSHOP-u?

 

Dragi kupci, ukoliko želite da uložite reklamaciju u vezi sa isporučenim proizvodima, budite slobodni da 
nas kontaktirate. Nastojimo da sve eventualne nedostatke rešimo bez odlaganja i u Vašu korist. U 
zajedničkom je interesu da odgovorimo na sva Vaša pitanja u najkraćem mogućem roku, tako da 

rešavanje Vašeg problema ne traje duže od predviđenog.

 

Da biste ostvarili prava iz materijalnog nedostakaobvezni ste pismenom izjavomkoju možete preuzeti 
OVDE, obavestiti pružaoca usluga o nedostatku na info@kosulje.rsdetaljno ga opisati i pružaocu 
usluga.  Nakon našeg odgovoraproizvod  šaljete na adresu  naše poslovnice, Roberto Baressi 3, Krunska 
42, 11000 Beograd.
 
Troškove dostave snosi kupac. Kupac će biti obavešten o rešenju prigovora u roku od osam dana od 
primanja proizvoda. slučaju opravdanih zahtevakupac ima pravo na vraćanje iznosa razumnih 
troškova slanjaprema javno objavljenim tarifama prevoznika koji pružaju javne uslugeodnosno 
DExpress d.o.o. 
 

Kako se proizvod vraća tokom epidemije korona virusa?

 

obzirom na trenutno zatvaranje prodavnicaprodužili smo rok vraćanja proizvoda naručenih putem 
internet prodavnice na 45 danaMeđutimako želite vratiti proizvodizjava o reklamaciji i dalje je 

potreban u roku od 14 dana od prijema proizvoda.