Povraćaj robe i reklamacija
Mogu li se vratiti proizvodi kupljeni u DIS WEBSHOP-u?
Proizvod/e možete vratiti u roku od 14 dana od prijema narudžbine, bez potrebe za obrazloženjem.
Proizvod/i moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišćeni i u originalnoj ambalaži.
Pre slanja proizvoda obavezno kontaktirajte nasu korisničku podršku slanjem maila na adresu
info@robertobaressi.rs ili pozivom na broj 069 213 17 42.
Pošto ste dobili od nas odgovor, proizvod šaljete poštom na sledeću adresu(troškovi poštarine padaju na
teret kupca):
Roberto Baressi 3 d.o.o.
Krunska 42, Vračar
11000 Beograd
U slučaju povraćaja proizvoda na adresu , priložite propisno popunjenu i potpisanu Izjavu o odustajanju,
koju možete odštampati OVDE. Kupac može predati i sopstvenu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi da
raskida ugovor, uz navođenje broja narudžbine. Takodje, izjavu mozete poslati i u elektronskom obliku na
info@robertobaressi.rs. Podrazumeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslata pre isteka roka od
14 dana. Kao datum slanja važi datum kada je pošta datirana od strane pružaoca poštanskih usluga.
Povraćaj sredstava vrši se u roku 14 dana od dana prijema obaveštenja o raskidu ugovora pod uslovom
vraćanja proizvoda. Pružalac usluga zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka
preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružaocu
usluge. Ako proizvod vraćate na osnovu prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka, pozivamo
vas da pročitate Uslove i odredbe u odeljku Reklamacija.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica,
delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DIS WEBSHOP je u obavezi da povraćaj vrši
isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca
obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Kako reklamirati proizvod kupljen u DIS WEBSHOP-u?
Dragi kupci, ukoliko želite da uložite reklamaciju u vezi sa isporučenim proizvodima, budite slobodni da
nas kontaktirate. Nastojimo da sve eventualne nedostatke rešimo bez odlaganja i u Vašu korist. U
zajedničkom je interesu da odgovorimo na sva Vaša pitanja u najkraćem mogućem roku, tako da
rešavanje Vašeg problema ne traje duže od predviđenog.
Da biste ostvarili prava iz materijalnog nedostaka, obvezni ste pismenom izjavom, koju možete preuzeti
OVDE, obavestiti pružaoca usluga o nedostatku na info@robertobaressi.rs, I detaljno ga opisati i pružaocu
usluga. Nakon našeg odgovora, proizvod šaljete na adresu naše poslovnice, Roberto Baressi 3, Krunska
42, 11000 Beograd.
Troškove dostave snosi kupac. Kupac će biti obavešten o rešenju prigovora u roku od osam dana od
primanja proizvoda. U slučaju opravdanih zahteva, kupac ima pravo na vraćanje iznosa razumnih
troškova slanja, prema javno objavljenim tarifama prevoznika koji pružaju javne usluge, odnosno
DExpress d.o.o.
Kako se proizvod vraća tokom epidemije korona virusa?
S obzirom na trenutno zatvaranje prodavnica, produžili smo rok vraćanja proizvoda naručenih putem
internet prodavnice na 45 dana. Međutim, ako želite vratiti proizvod, izjava o reklamaciji i dalje je
potreban u roku od 14 dana od prijema proizvoda.